• وبلاگ : گروه تفحص سيره شهدا
  • يادداشت : به نام خدا
  • نظرات : 3 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جعفر 
    روحش شاد و يادش گرامي باد.
    + جعفر 
    سلام.ممنون از نوشتن نحوه شهادت و شجاعت سردار شهيد حاج محمود ستوده.همه سرداران شهيد فسا را يکجا درخواب ديدم ازجمله شهيدان ستوده .جاويدي .بديهي.رستم زاده. برادران اسلامي و تمامي شهداي گردان فجر که در خواب انها را نميشناختم اما در ان دنيا داشتند در مسجدي دعاي ندبه ميخواندند و بعد از دعا همه شاد و خوشحال بودند. از شهيد بديهي سوال کردم چرا اينقدر خوشحاليد گفت دنياي واقعي و زندگي واقعي اينجاست بعد از احوالپرسي با تعدادي از شهدا خدا حافظي کردم و به راهم ادامه دادم که از خواب بيدار شدم.روحشان شاد و يادشان گرامي.
    + محمد حسين محبوبي 


    ياد باد ان روزگاران ياد باد.ياد شب25اسفند 63 گردان ابوذر هم بخير کاش در ايام اتش خوانيم///// تير ميبوسيد بر پيشانيم.

    + محمد ستوده 

    سلام عليكم

    ضمن عرض خسته نباشيد خدمت همه خادمين شهدا .

    امشب كه شب سالگرد شهادت عموي عزيزم شهيد حاج محمود ستوده بود ناخودآگاه بياد آن عزيز هميشه جاويد افتادم سايت زيباي شما كه مزين به نام شهدا بود باز كردم ديدم يادي از اين شهيد عزيز شده . خوب بعنوان خانواده اين شهيد عزيز خوشخال شدم و باعث شد بر پدر و مادر شماها هم درود و صلوات بفرستم . هميشه احساس مي كردم چه دنياي بدي است كه همرزمان عموي شهيدم كه هركدامشان الان در پستهاي بالاي مملكتي هستند او را فراموش كردند و در جهت شناساندن اين عزيز به جوانان حال و آينده هيچ تلاشي نمي كنند و اين شهيد عزيز نيز يكي از گمنام ترين شهداي ايران اسلامي است كه علي رغم اينكه بعنوان فرمانده جنگ بوده اما خيلي كم در جهت شناساندن نام و شخصيت ايشان به نسل بعد تلاش شده است .

    دلم خيلي پر است از درد و گلايه اما نمي دانم چرا ذهن و دستم ياري نمي كنند كه بنگارم اما همين را مي گويم كه دستتان درد نكند و تشكر و سپاس فراوان .